Wysyłka i zwroty
Wysyłka:
W sklepie internetowym Dywanyshaggy.pl dokładamy wszelkich starań, aby proces wysyłki był szybki i efektywny. Towary wysyłamy na adres wskazany przez klienta w procesie składania zamówienia, chyba że ustalono inaczej. Dostępne opcje dostawy są szczegółowo opisane przy każdym produkcie, a koszty dostawy zostaną dodatkowo określone w trakcie finalizacji zamówienia.
Termin realizacji: Zamówienia są zazwyczaj realizowane w ciągu 5 dni roboczych od momentu akceptacji zamówienia przez Sprzedawcę, co potwierdzamy poprzez dostarczenie elektronicznego potwierdzenia, wezwanie do zapłaty, lub dostarczenie produktu.
Metody dostawy: Oferujemy różne metody dostawy, które mogą obejmować kuriera, pocztę polską, czy inne usługi kurierskie. Szczegóły są dostępne w koszyku zakupowym.
Odbiór osobisty: Odbiór osobisty produktów nie jest możliwy.
Zwroty i reklamacje:
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, jako konsument masz prawo do odstąpienia od umowy zakupu w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru bez podania przyczyny. Szczegółowe informacje dotyczące procesu odstąpienia od umowy oraz wzór formularza odstąpienia są dostępne w naszym sklepie internetowym.
Procedura zwrotu: Aby dokonać zwrotu, należy zgłosić Sprzedawcy swoją decyzję o odstąpieniu od umowy za pomocą jednoznacznego oświadczenia (np. list wysłany pocztą elektroniczną). Produkty należy zwrócić niezwłocznie, ale nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy.
Stan zwracanego towaru: Produkt musi zostać zwrócony w niezmienionym stanie, co oznacza, że nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać oryginalne etykiety oraz opakowanie.
Koszt zwrotu: Koszt bezpośredniego zwrotu towaru ponosi klient, chyba że Sprzedawca zdecydował się na pokrycie tych kosztów.
Reklamacje:
Jeżeli zakupiony produkt ma wady lub nie odpowiada opisowi na stronie sklepu, masz prawo złożyć reklamację. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od ich otrzymania. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), oferujemy zwrot równowartości ceny produktu lub jego obniżenie.
Prosimy o zgłaszanie wszelkich wad produktu w ciągu 30 dni od ich odkrycia, w celu szybkiego i skutecznego rozwiązania problemu. W przypadku przedsiębiorców, reklamacje oraz wszelkie spory podlegają prawu państwa siedziby Sprzedawcy.